TOODETE TAGASTAMINE ON TASUTA 14-PÄEVA JOOKSUL
Valisid välja enda jaoks justkui ideaalse toote, panid selle ostukorvi ja ootasid väga selle saabumist. Kodus selga proovides selgus aga, et suurus ikkagi ei sobi või värv pole see õige? Ei ole üldse hullu – sul on võimalus toode tagastada 14-päeva jooksul täiesti tasuta!
KUIDAS TAGASTADA?
Täida kaubaga kaasas olnud tagastusleht ning pane tagastatava tootega see meie poole teele. Võimalikult täpselt täidetud tagastusleht võimaldab meil Sinu soove kiiremini täita.
Sõltuvalt sellest, millist pakiautomaati eelistasid toodete kättesaamiseks, toimi järgnevalt:
KUI TELLISID PAKI SMARTPOST PAKIAUTOMAATI:
a) Kui pakk saabus sinisesse pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga, mis iganes Smartposti sinisest pakiautomaadist üle Eesti. Sinisesse pakiautomaati saabunud pakki saab tagastada ka valgest pakiautomaadist vormistades tagastuse my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel
b) Kui pakk saabus Smartposti valgesse pakiautomaati või pakipunkti, siis saab tagastuse vormistada vaid my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel, valida saab tagastamise nii valgest kui sinisest pakiautomaadist. Vormistamise tulemusena saab klient uksekoodi tagastatava kauba sisestamiseks soovitud pakiautomaati.
KUI TELLISID PAKI OMNIVA PAKIAUTOMAATI:
Omniva poolt saadetud paki saabumise SMS-is või e-kirjas on ka tagastuskood. Sellega saad paki tasuta tagastada kõikidest Omniva pakiautomaatidest ja postkontoritest. Võimalusel jäta tagastatavale pakile jäta külge ka sellel olnud aadresskaart. Vali pakiautomaadi ekraanil „Tagastan paki“, sisesta tagastuskood ja aseta pakk kappi, tagastuse aadresskaardi lisab pakile kuller, kui tuleb pakke korjama.
KUI TELLISID PAKI DPD PAKIAUTOMAATI:
Tagastuskoodi leiad DPD poolt saadetud SMS-st või e-mailist. Pakiautomaadi juures vali ekraanilt “Paki tagastamine” ning sisesta tagastuskood. Kleebi pakiautomaadi väljastatud kleebis pakile ning jälgi automaadi edasisi juhiseid.
NB! Selleks, et kaupa tagastada peavad Sul olema täidetud järgmised tingimused, mis tagavad Sulle taganemisõiguse. Loe need palun hoolega läbi.
KLIENDI TAGANEMISÕIGUS
- Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
- Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
- 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul moel, kui see on vajalik veendumisaks kauba omaduste või suuruse sobivuse kohta. Kui kaupa on kasutatud muuks ning sellel on kasutamise või
kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele või keelduda kauba vastuvõtmisest ja maksumuse tagastamisest.
- Kauba tagastamiseks tuleb saata vastavasisuline kiri e-posti aadressile ewald@ewald.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
- Toodete tagastamise kulud kannab Veebipood. Kui ostja on aga valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
- Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
- Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
- Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
- Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.